Човникові матеріали
Пропонуємо купити ПВХ тканину німецького та китайського виробництва для виготовлення човнів.
Полівінілхлоридна тканина - це композиційний матеріал, який складається з:
- тканинної основи, сплетеною з поліестерових ниток;
- ПВХ наповнювача.
Поліестерові нитки відрізняються високою стійкістю до розтягування, в силу чого човниковий матеріал характеризується практично нульовим розтягом, а кінцевий продукт (човен) - достатньою жорсткістю.
Еластичний полівінілхлоридний наповнювач робить тканину стійкою до атмосферного і хімічного впливу. Вона піддається зварюванню і склеюванню.
Деякі представлені у нас матеріали для човнів ПВХ покриті бактерицидну шаром, що оберігає тканину від утворення грибка і цвілі.
У виробництві надувних плавзасобів використовується спеціальна полівінілхлоридна (ПВХ) тканина для човнів, яка після зварювання швів і наповнення повітрям здатна утримувати транспорт на воді.
Таке полотно, так само як і ПВХ матеріал для резервуарів, представлений в нашому інтернет-магазині. На надійному надувному транспорті можна з комфортом рибалити або долати екстремальні спуски по порогах.
Якісна тканина пвх для човнів володіє безліччю важливих якостей:
- пружна;
- еластична;
- повітронепроникна;
- стійка до механічних пошкоджень;
- несприйнятлива до УФ випромінювання;
- витримує зміну погодних умов;
- зберігає властивості при перепадах температур.
Як вибрати тканину з полівінілхлоридом (ПВХ)
Сьогодні замовити онлайн і купити пвх тканину для човнів можна з різними характеристиками. Матеріали Valmex та Plastel відрізняються кольором, шириною полотна і ступенем стійкості до:
- тертя;
- УФ променів;
- розтріскування;
- перепадів температур.
Сучасний якісний матеріал на основі ПВХ для човнів, який Ви можете купити у нас на сайті, міцний на розтягнення, розрив, вигин.
Всі товари в продажу за доступною ціною з доставкою в Київ, Харків, Дніпро, Одесу та інші міста України.
Види матеріалів
Valmex.
Армована поліестерової основою тканина з 5 шарів. Товари цього бренда можуть бути склеєні та зварені. Тканини виробляються різних кольорів, ширини і технічних характеристик, в залежності від яких використовуються для виготовлення:
- тентів для катерів, стійких до морської води, погодних факторів, цвілі;
- надувних плавзасобів.
Матеріал випускається з різним покриттям:
- ПВХ забезпечує максимальне ковзання по воді і мінімізує тертя.
- Акрилова фарба, захищає від забруднень.
Plastel.
Армована поліестеровою основою ПВХ матерія з 3 шарів. Призначена для виготовлення великих човнів.
Китайська човникова тканина.
Полотна для виготовлення човнів з широкою гамою кольорів. Матеріали відрізняються високою силою зчеплення з поверхнею.
AirDeck.
AirDeck - це надувна підлога високого тиску. Він складається з двох полівінілхлоридних полотен, сполучених поліестеровими нитками, переплетеними на зразок сітки. Перед використанням полотно накачують повітрям до твердого стану.
Човнова тканина ПВХ та практичні аспекти її експлуатації
Полівінілхлорид відноситься до термопластичних синтетичних матеріалів, у яких, апріорі, є значний потенціал для різного роду трансформацій. Наприклад, ви можете купити тканину ПВХ для човна і сплавити її з основою, армованої полімерними нитками. Кількість шарів можна нарощувати, підвищуючи загальну щільність і міцність сировини. Доходить до того, що в спеціалізованих магазинах пропонують купити плавзасоби з п'ятишарового ПВХ!
Зворотною стороною «броньованого» ПВХ для човна вважається вага матеріалу. Якщо значення перевищує 70 кг, можуть виникнути проблеми при транспортуванні такої «шхуни». Не всім рибалкам необхідна надлишкова міцність. Тому при виборі човникового полівінілхлориду все ж варто зосередитися на якості тканиного корду:
- кількості ниток на см2;
- способі плетіння і т. д.
Так яку купити тканину ПВХ для човнів, щоб кінцевий виріб можна було транспортувати без використання механізованих підйомників? Середня вага човнів досягається при використанні ПВХ щільністю 700-800 г/м2.
Нам часто доводиться чути різні варіації на тему підрахунку полівінілхлоридних шарів. Виникає плутанина через відсутність єдиного стандарту, який би регламентував механізм підрахунку. Є два поширених підходу. Пропонуючи купити тканину для човнів, одні продавці враховують матеріали, інші, крім матеріалів, враховують також клейові прошарки, тим самим «віртуально» збільшуючи кількість шарів тканини.
І щоб остаточно розібратися з усіма хитрощами, згадаємо про те, що існують човни з матеріалу «хайполон», серед сильних сторін якого в тому числі вказується десятіслойная структура. Такий матеріал для човнів в Україні і СНД не поширений з двох причин: висока вартість і вага, що перевищує всі мислимі стандарти для полівінілхлориду.
Щільність, як основний критерій вибору човнової тканини
Розкид полімерних матеріалів, призначених для створення плавзасобів, насправді не такий великий, як може здатися. Приміром, човникова тканина ПВХ купити яку пропонують в діапазоні щільності від 500 до 600 г/м2, підходить хіба що для виготовлення не найбільших водних атракціонів, але точно не для човнів.
Човниковими вважаються матеріали іі значенням щільності 750-1450 г/м2.
1. 750-800 г/м2 – середньої щільності матеріали, призначені для виробництва гребеневих суден.
2. 800-900 г/м2 - ПВХ зі значеннями вище середнього. Сировину слід розглядати як основу виготовлення легкомоторних плавзасобів, катамаранів, каноє.
3. від 1000 г/м2 та більше. Надійні тканини для створення суден із потужним мотором.
Як ви могли помітити, човникова ПВХ тканина, купити яку пропонуємо ми, за своїми характеристиками точно потрапляє в наведену градацію. Попитом однаково користуються як тканини виробництва Німеччини так і Китаю.
Специфічні особливості ПВХ для човнів
Вище було багато сказано про сильні сторони та переваги полівінілхлориду як базу для виробництва водостійких тканин. Однак перед тим як купити ПВХ для човна вам слід знати і про деякі слабкості цього полімеру.
Не безкомпромісна морозостійкість. Межа цілісності до -15 ° С, після чого матеріал стає ламким. Не варто і перегрівати судно, залишаючи його під прямим сонячним промінням. Безболісно композит переносить нагрів до 66°С. Щоб збільшити температурну стійкість, виробники звертаються до різноманітних технологічних хитрощів, у результаті вдається розширити діапазон робочих температур до -30/+70°С.
Вибираючи ПВХ матеріал для човна, враховуйте не лише щільність, термічний поріг, але й межу міцності на розрив, адгезію та стійкість до розтріскування.
Найближчим конкурентом полівінілхлориду залишається гума. Гумові судна займають трохи місця, не бояться низьких температур, зберігають еластичність навіть при збиранні на снігу. Але задля справедливості варто відзначити, що прогумова тканина для човнів погано пручається поздовжнім розрізам.
Підведемо підсумок. Полівінілхлоридні композити на корді з поліестеру займають більшу частину ринку матеріалів для малих плавзасобів. І на сьогодні потенціал пластику далеко не вичерпаний.