Кошик

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (44) 492-04-03
+380 (67) 442-82-35
+380 (67) 467-75-61
вул. Автопаркова, 5, 02121, Київ, Україна
Prostir
Залишити відгук

Основні види матеріалів для рекламних банерів

Основні види матеріалів для рекламних банерів

Основні види матеріалів для рекламних банерів

Хочете надрукувати якісну зовнішню рекламу? Ми розповімо, який матеріал для банерів підходить для різних конструкцій, яка тканина підійде для багаторазового використання і двостороннього друку, а також на що звернути увагу, щоб отримати гарну картинку і стійкий до зношування рекламний носій.

Технічні характеристики банерній тканині

Ринок пропонує великий вибір банерних тканин. До речі, у нашому інтернет-магазині ви можете придбати все для реклами та ознайомитися з найбільш популярними типами матеріалів для друку.

Оракал

Самоклеюча плівка з ПВХ використовується для створення різних типів зовнішньої реклами: банерів, сітілайтів, реклами на транспорті, при оформленні вітрин і бутиків, підлогової реклами і т. д. Також його використовують при виробництві стікерів і вивісок.

Оракал буває глянцевим і матовим, з наявністю фарбувального пігменту або прозорі.

Такий банерний матеріал підходить для цифрового, інтер'єрної та УФ друку, відмінно передає колір і довго служить.

Особливості матеріалу:

  • не вигоряє і не псується від температурних перепадів;
  • міцність. Наприклад, матеріал може витримати удари дрібних камінчиків або граду;
  • не псується від води;
  • легко монтується (плівка наноситься рівно, без повітряних кишень);
  • тримається на поверхні протягом 3-5 років.

Серед видів самоклеючих плівок виділимо плівку One way vision. Вона використовується для рекламної та інтер'єрної друку на транспорті і вітринах магазинів. З одного боку наноситься малюнок, а з іншого полотно залишається чорним. При цьому через перфоровану плівку добре видно навколишній простір зсередини приміщення, а зовні перехожі бачать щільний і яскравий малюнок.

Банерні тканини

Найпоширеніший тип матеріалу для рекламної друку. Отже, розглянемо, що таке банерна тканина і які його види використовуються в зовнішній рекламі.

Це полімерне полотно, армоване поліестерової сітчастої ниткою з двобічним ПВХ-покриттям.

Банерна тканина виробляється двома способами:

  1. Методом лиття. Таким способом виходить високоякісна банерна тканина щільністю від 500 гр/кв. м. Таке полотно виходить не тільки щільним і гладким, але і краще працює з сольвентними фарбами. Так, щільне нанесення яскравого пігменту не деформує металеве полотно. Банер добре тримає форму і менше загортається уздовж, в порівнянні з ламінованим.
  2. Методом ламінування. Такий метод створення банера використовується понад 15 років. Тканина, виготовляється цим способом не такя щільна і якісна, як ламінована, але не вважається застарілим варіантом. Ще все так само активно використовують при друку невеликих банерів, призначених для короткотермінового використання.

Як ми вже писали, банерна тканина - це найбільш поширений матеріал для рекламної друку, який використовується при виробництві більшості конструкцій зовнішньої реклами.

Для різних носіїв використовуються різні види банерної тканини, адаптовані під вимоги розміщення, освітлення і т. д.

Розглянемо їх докладніше.

Frontlit

фронтлітБазовий тип банерної вінілової тканини для однобічного друку. Підходить як для виготовлення вуличних банерів, так і інтер'єрної реклами, в залежності від типу фарби.

Тканина погано пропускає світло (світлопропускна здатність всього 10%). Це означає, що при денному світлі і під прожекторами полотно непрозоре, воно не підходить для монтажу на лайтбокси. Оптимально для виробництва конструкцій без додаткового світла або з підсвічуванням з фронтальної сторони. Використовується як полотно для аплікацій і односторонньої широкоформатного друку.

Backlit

Бекліт фотоЦе особливий светорассеивающей матеріал, який застосовують на рекламних майданчиках, підсвічуваних зсередини. Особливість полягає в тому, з чого роблять рекламні банери такого типу.

Полотно має сітчасту структуру з поліефірної, бумажнгой або плівковою основою і вінілові шари білого кольору. Така тканина пропускає порядку 25-37% світла. ПЕсли освітлення організовано правильно, Backlit рівномірно розсіює світло по всій рекламної площі, що виключає необхідність додаткового підсвічування.

Яскравість і колірна гамма зберігаються навіть вночі.

Blockout

Блокаут фотоЯкщо попередній тип банера називають світлопроникна тканину, то цю - светоблокирующая.

Блекаут, на відміну від інших типів банерній тканині, оснащений чорною плівкою між шарами ПВХ, що не пропускає світло.

Светонепроницаемость робить Blockout оптимальним рішенням для двостороннього друку пігментом на основі сольвентов. Матеріал використовується при створенні:

  • двосторонніх плакатів;
  • перетяжок;
  • вивісок і т. д.

Може підсвічуватися зовнішніми джерелами. Непрозорість може стати в нагоді і ще в одному випадку. Через банер blockout неможливим буде просвіта фасаду будівлі, задній підкладки, технічної конструкції, на якій розміщена реклама.

Банерна сітка

банерна сітка фото

Ще один матеріал для друку зовнішньої реклами - банерна сітка mesh, яка є вініловою тканиною з армуванням з поліестеру з перфорацією. Матеріал спеціальної розроблений для створення великих банерів, що розміщуються на фасадах, парканах будмайданчиків і т.д.

Матеріал може впоратися із покриттям великих площ – понад 50 м2. Використовувати сітку на таких великих площах дозволяє її мала вага, здатність пропускати повітря і світло, парусність, стійкість до зносу (служить до 2 років).

Замість ув'язнення

Шукаєте, де купити банерну тканину високої якості для створення яскравої та зносостійкої зовнішньої реклами? Ви потрапили на потрібну сторінку! У цій статті ми розглянули навіть не всі! У каталозі ви знайдете як бюджетні матеріали, так і високоякісні німецькі ПВХ-плівки та тканини.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner