Кошик
+380 (44) 492-04-03
+380 (67) 442-82-35
+380 (67) 467-75-61
+380 (67) 441-78-35
вул. Автопаркова, 5, 02121, Київ, Україна
Prostir
Залишити відгук
One Way vision (зовнішня реклама на транспорт), фото 1
One Way vision (зовнішня реклама на транспорт), фото 3

One Way vision (зовнішня реклама на транспорт)

Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Вінілова плівка One way vision використовується для візуального оформлення транспорту та вітрин. Плівка має перфоровану структуру. З одного боку наноситься зображення, а з іншого полотно залишається чорним.

Використання плівки One way vision і його переваги

Більшість споживачів купують плівку для реклами на транспорті або вітрині. Поліграфічні студії наносять на плівку зображення комерційного або рекламного характеру, після чого полотно наклеюється на зовнішню сторону поверхні методом аплікації.

Такий спосіб розміщення рекламного оголошення або візуального оформлення вітрини має цілий ряд переваг:

  • Простота монтажу. Для обклеювання транспорту або вітрини не потрібні спеціальні інструменти та носії. За допомогою плівки можна створювати рекламні або інтер'єрні об'єкти будь-яких розмірів і форм.
  • Ціна. Знову ж - відсутність клопотів з установкою скорочує обсяг вкладень до мінімуму;
  • Немає необхідності в установці додаткових конструкцій на транспорті, вітрині, фасаді.

Ми пропонуємо самоклеючу плівку для реклами на авто, яка рівно і щільно лягає на викривлену поверхню автомобільних стекол і бортів. Плівка пропускає тільки 50% сонячного світла, що є додатковим плюсом: таке "тонування" захищає салон автомобіля від перегріву.

Перфорована плівка з ефектом тонування

"Фішка" плівки One way vision - ефект односторонньої видимості зображення. З боку вулиці, завдяки інтенсивному освітленні, зображення на плівці сприймається цілісної непрозорою картинкою. Тобто, простір за плівкою ззовні транспорту або приміщення не проглядається.

У той же час, наклеєна на скло автомобіля перфорована плівка зсередини салону виглядає чорним полотном з безліччю отворів (розміром 1,5 мм), через які успішно проглядається екстер'єр.

Підготовка плівки і поверхні до аплікації

Для отримання надійного результату рекомендуем наносити плівку в сухому закритому приміщенні при температурі не нижче 10 градусів за Цельсієм. Для досягнення максимальної адгезії плівка витримується незайманою протягом декількох годин після обклеювання.

Перед нанесенням рекламної плівки на вікна поверхня повинна бути ретельно очищена від залишків хімічних засобів і масел, насухо витерта.

Переваги технології One Way Vision:
  • Пропускає до 50% світла
  • Лицьова сторона – біла
  • Зворотна сторона – чорна
  • Клей – напівперманентний на основі акрилату
  • Друк – сольвентні чорнила
  • Сприяє зменшенню високої температури і яскравого сонячного світла
  • Легкість у пресі і монтажі
  • Розміри рекламного поля обмежені лише розмірами об'єкта і фантазією дизайнера.

One Way Vision ідеальна для реклами:

  • На стеклах міського та приватного транспорту
  • На вітринах магазинів та інших прозорих поверхнях.

 

Стандартні ширини: 0,98 см, 106 см, 127 см, 137 см, 152 см.

Мінімальна норма відпуску 1 рулон.

 

Технічні характеристики:

матеріал

властивості

дані

одиниця виміру

 

 

плівка

товщина

0,15

мм

щільність

80

г/м2

діаметр отвору

1,5

мм

усадка

<0,7

%

колір

виворітна сторона покрита чорним вінілом

 

 

 

 

клей

товщина

20

µ

колір

прозорий

тип

напівперманентний (знімається) чорний акриловий клей

міцність на розрив

335 Н/м

при наклеюванні на нержавіючу сталь

остаточна

перевірка

міцності на розрив

480 Н/м

при наклеюванні на нержавіючу сталь

 

підкладка

тип

папір з РЕ покриттям

щільність

150

г/м2

товщина

0,185

мм

ширина матеріалу

0,98, 1,06, 1,27, 1,37, 1,52

м

світлопроникність

50/50

температуростійкість

-30 ~ +80

           

Основні атрибути
Країна виробникКитай
  • Ціна: 106,80 ₴/кв.м
  • Мінімальне замовлення: 49 кв.м

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner